مجلات پژوهشی معتبر رشته تکنولوژی آموزشی
31 دسامبر 2019
ارسال شده توسط عیسی رضایی
2.79k بازدید
مجلات پژوهشی فارسی مرتبط به رشته تکنولوژی آموزشی بر اساس اطلاعات پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) در سال ۱۳۹۸ – ۱۳۹۹
این مجلات بر اساس رشته موضوعی ذکر شده در پایگاه استنادی جهان اسلام و تجارب شخصی خودم گزینش شده است.
عنوان | ضریب تاثیر | کیفیت | رشته | میانگین ضریب تأثیر در رشته |
ابتكار و خلاقيت در علوم انساني | ۰٫۲۷۴ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش مهندسي ايران | ۰٫۲۹۳ | Q1 | علوم فني و مهندسي | ۰٫۱۵۹ |
آموزش و توسعه منابع انساني | ۰٫۳۶۷ | Q1 | مديريت | ۰٫۲۲۵ |
انديشه هاي نوين تربيتي | ۰٫۴۰۸ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در برنامه ريزي درسي | ۰٫۲۳۸ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي | ۰٫۸۵۵ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش نامه مباني تعليم و تربيت | ۰٫۲۳۳ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي علوم شناختي و رفتاري | ۰٫۲۷۱ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
تربيت اسلامي | ۰٫۲۵۰ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
راهبردهاي شناختي در يادگيري | ۰٫۳۷۰ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
روان شناسي مدرسه | ۰٫۴۷۳ | Q1 | روانشناسي | ۰٫۲۷۲ |
رهيافتي نو در مديريت آموزشي | ۰٫۵۰۶ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
علوم ترويج و آموزش كشاورزي ايران | ۰٫۶۸۱ | Q1 | علوم ترويج و اقتصاد كشاورزي | ۰٫۲۷۷ |
مطالعات آموزش و يادگيري | ۰٫۳۸۵ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي | ۰٫۳۷۵ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات برنامه ريزي آموزشي | ۰٫۲۴۱ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش و ارزشيابي | ۰٫۱۸۸ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
اندازه گيري تربيتي | ۰٫۱۲۹ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي | ۰٫۱۲۵ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش مديريت آموزش كشاورزي | ۰٫۲۵۶ | Q2 | علوم ترويج و اقتصاد كشاورزي | ۰٫۲۷۷ |
پژوهش هاي آموزش و يادگيري | ۰٫۱۵۲ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي برنامه درسي | ۰٫۱۶۷ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
تعليم و تربيت استثنايي | ۰٫۱۹۸ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
راهبردهاي آموزش در علوم پزشكي | ۰٫۰۷۹ | Q2 | پزشكي | ۰٫۱۴۲ |
روان شناسي تربيتي | ۰٫۲۶۴ | Q2 | روانشناسي | ۰٫۲۷۲ |
رويكردهاي نوين آموزشي | ۰٫۱۷۹ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
فناوري آموزش | ۰٫۱۷۹ | Q2 | برق و كامپيوتر | ۰٫۱۹۳ |
مجله ايراني آموزش در علوم پزشكي | ۰٫۱۰۵ | Q2 | آموزش بهداشت و ارتقاي سلامت | ۰٫۲۳۶ |
مديريت و برنامه ريزي در نظام هاي آموزشي | ۰٫۱۴۳ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
نظريه و عمل در برنامه درسي | ۰٫۲۱۴ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش بهداشت و ارتقاي سلامت ايران | ۰٫۱۰۰ | Q3 | آموزش بهداشت و ارتقاي سلامت | ۰٫۲۳۶ |
پژوهش در آموزش علوم پزشكي | ۰٫۰۵۷ | Q3 | پزشكي | ۰٫۱۴۲ |
پژوهش و نگارش كتب دانشگاهي | ۰٫۰۸۳ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
تعليم و تربيت | ۰٫۰۷۱ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مديريت بر آموزش سازمان ها | ۰٫۱۰۷ | Q3 | مديريت | ۰٫۲۲۵ |
مطالعات برنامه درسي آموزش عالي | ۰٫۰۷۱ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
نامه آموزش عالي | ۰٫۱۰۷ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش و سلامت جامعه | ۰٫۰۵۰ | Q4 | آموزش بهداشت و ارتقاي سلامت | ۰٫۲۳۶ |
علوم تربيتي از ديدگاه اسلام | ۰٫۰۳۸ | Q4 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز | ۰٫۰۲۵ | Q4 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات روانشناسي تربيتي | ۰٫۰۸۶ | Q4 | روانشناسي | ۰٫۲۷۲ |
آموزش علوم دريايي | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش محيط زيست و توسعه پايدار | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در مسائل تعليم و تربيت | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در نظامهاي آموزشي | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
جامعه شناسي آموزش و پرورش | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم اجتماعي | ۰٫۱۶۴ |
طب و تزكيه | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | پزشكي (متفرقه) | ۰ |
مدرس علوم انساني | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | جغرافيا | ۰٫۳۴۸ |
آموزش پرستاري | ۰٫۰۰۰ | ناقص | پرستاري | ۰٫۱۸۱ |
بصيرت و تربيت اسلامي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي تربيتي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي ترويج و آموزش كشاورزي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم ترويج و اقتصاد كشاورزي | ۰٫۲۷۷ |
پژوهش هاي كاربردي روانشناختي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | روانشناسي | ۰٫۲۷۲ |
توانمندسازي كودكان استثنايي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | روانشناسي | ۰٫۲۷۲ |
مسائل كاربردي تعليم و تربيت اسلامي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات آموزشي و آموزشگاهي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
نوآوري هاي آموزشي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
دیدگاهتان را بنویسید