مجلات پژوهشی معتبر علوم تربیتی
31 دسامبر 2019
ارسال شده توسط عیسی رضایی
1.85k بازدید
مجلات معتبر پژوهشی فارسی علوم تربیتی بر اساس اطلاعات پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) در سال ۱۳۹۸ – ۱۳۹۹
این مجلات بر اساس رشته موضوعی ذکر شده در پایگاه استنادی جهان اسلام و تجارب شخصی خودم گزینش شده است.
ابتكار و خلاقيت در علوم انساني | ۰٫۲۷۴ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
انديشه هاي نوين تربيتي | ۰٫۴۰۸ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در برنامه ريزي درسي | ۰٫۲۳۸ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي | ۰٫۸۵۵ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش نامه مباني تعليم و تربيت | ۰٫۲۳۳ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي علوم شناختي و رفتاري | ۰٫۲۷۱ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
تربيت اسلامي | ۰٫۲۵۰ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
راهبردهاي شناختي در يادگيري | ۰٫۳۷۰ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
رهيافتي نو در مديريت آموزشي | ۰٫۵۰۶ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
كودكان استثنايي | ۰٫۲۵۰ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات آموزش و يادگيري | ۰٫۳۸۵ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي | ۰٫۳۷۵ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات برنامه ريزي آموزشي | ۰٫۲۴۱ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
ناتواني هاي يادگيري | ۰٫۷۳۷ | Q1 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش و ارزشيابي | ۰٫۱۸۸ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
اندازه گيري تربيتي | ۰٫۱۲۹ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در مسائل تعليم و تربيت اسلامي | ۰٫۱۲۵ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي آموزش و يادگيري | ۰٫۱۵۲ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي انتظامي – اجتماعي زنان و خانواده | ۰٫۲۰۸ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي برنامه درسي | ۰٫۱۶۷ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
تعليم و تربيت استثنايي | ۰٫۱۹۸ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
تفكر و كودك | ۰٫۲۱۷ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
رويكردهاي نوين آموزشي | ۰٫۱۷۹ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
فرهنگي تربيتي زنان و خانواده | ۰٫۲۱۲ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مديريت و برنامه ريزي در نظام هاي آموزشي | ۰٫۱۴۳ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
نظريه و عمل در برنامه درسي | ۰٫۲۱۴ | Q2 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش و نگارش كتب دانشگاهي | ۰٫۰۸۳ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
تعليم و تربيت | ۰٫۰۷۱ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات برنامه درسي آموزش عالي | ۰٫۰۷۱ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
نامه آموزش عالي | ۰٫۱۰۷ | Q3 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
علوم تربيتي از ديدگاه اسلام | ۰٫۰۳۸ | Q4 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز | ۰٫۰۲۵ | Q4 | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش علوم دريايي | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
آموزش محيط زيست و توسعه پايدار | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در مسائل تعليم و تربيت | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش در نظامهاي آموزشي | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مجله علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه شهيد چمران اهواز | ۰٫۰۰۰ | فاقد کیفیت | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
بصيرت و تربيت اسلامي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
پژوهش هاي تربيتي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
فلسفه تربيت | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مجله علوم انساني دانشگاه امام حسين ع | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مسائل كاربردي تعليم و تربيت اسلامي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
مطالعات آموزشي و آموزشگاهي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
نوآوري هاي آموزشي | ۰٫۰۰۰ | ناقص | علوم تربيتي | ۰٫۱۶۶ |
دیدگاهتان را بنویسید