(Rezaei’ Curriculum Vitae (CV

الاسم: عیسی         اللقب: رضایی

 

نام : عیسی     نام خانوادگي : رضایی

عضو هیات علمی، گروه آموزش پزشکی، استادیار تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی

 

 Name: Eisa           Last Name: Rezaei

سوابق تحصیلی

مقطع تحصیلی رشته/ گرايش دانشگاه شهر/کشور سال ورودی و اخذ مدرك معدل
دکتری علوم تربیتی- تكنولوژي آموزشي علامه طباطبايي تهران-ايران ۱۳۹۱-۱۳۹۵ ۱۷٫۵۸
كارشناسي ارشد علوم تربیتی- تكنولوژي آموزشي علامه طباطبايي تهران-ايران ۱۳۹۰-۱۳۸۸ ۱۸٫۸۴
كارشناسي علوم تربیتی- تكنولوژي آموزشي تبريز تبريز-ايران ۱۳۸۸-۱۳۸۴ ۱۶٫۶۴

جوایز و افتخارات

ردیف عنوان نوع-سال
۱ دریافت لوح ویژه جشنواره برای رساله دکتری جایزه ویژه خیام – ۱۳۹۷
۲ دفاع رساله دکتری تکنولوژی آموزشی با نمره عالی دانشگاه علامه طباطبایی – ۱۳۹۵
۳ رتبه دوم کنکور کارشناسي ارشد تکنولوژی آموزشی آزمون سراسری – ۱۳۸۸
۴ رتبه چهارم کارشناسی ارشد مجموعه علوم تربیتی ۱ آزمون سراسری – ۱۳۸۸
۵ رتبه اول پذیرفته شدگان دکتری تکنولوژی آموزشی آزمون سراسری – ۱۳۹۱
۶ رتبه دوم دانش آموختگان کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبايي با معدل ۱۸٫۸۴ رشته تکنولوژی آموزشی – ۱۳۹۰
۷ رتبه سوم رشته تکنولوژی آموزشی کنکور سراسری – ۱۳۸۴
۸ رتبه ۲۰۰۰ کشوری و ۱۰۴۰ منطقه ای رشته علوم انسانی کنکور سراسری – ۱۳۸۴
۹ تقدیرنامه دستاورد برتر توسط کرسی یونسکو در آموزش و یادگیری الکترونیکی ۱۳۹۷
۱۰ نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در موضوع آموزش و پرورش ۱۳۹۷

سوابق آموزشی (تدریس)

رديف عنوان درس نوع درس تعداد واحد مقطع رشته محل تدريس
۱ اصول یادگیری و فرایند آموزش به مددجو اصلی ۱ واحد نظری-عملی کارشناسی پرستاری علوم پزشکی اردبیل
۲ کامپیوتر عمومی ۲ واحد نظري-عملی كارشناسي مامایی علوم پزشکی اردبیل
۳ کاربرد فناوری اطلاعات در تجزیه و تحلیل داده های بهداشتی تخصصی ۲ واحد نظري كارشناسي بهداشت عمومی علوم پزشکی اردبیل
۴ زبان انگلیسی عمومی ۲ واحد نظري كارشناسي بهداشت عمومی و محیط علوم پزشکی اردبیل
۵ تکنولوژی آموزشی تخصصی ۲ واحد نظري-عملی سطح سه حوزوی مدرسی ادبیات عرب موسسه علمیه رفیعه المصطفی (خواهران تهران)
۶ مدیریت آموزشی تخصصی ۲ واحد نظري سطح سه حوزوی مدرسی ادبیات عرب موسسه علمیه رفیعه المصطفی (خواهران تهران)
۷ روش ها و فنون تدریس تخصصی ۲ واحد نظري-عملی سطح سه حوزوی مدرسی ادبیات عرب موسسه علمیه رفیعه المصطفی (خواهران تهران)
۸ سنجش و ارزشیابی آموزشی تخصصی ۲ واحد نظري-عملی سطح سه حوزوی مدرسی ادبیات عرب موسسه علمیه رفیعه المصطفی (خواهران تهران)
۹ اصول راهنمایی و مشاور تخصصی ۲ واحد نظري-عملی سطح سه حوزوی مدرسی ادبیات عرب موسسه علمیه رفیعه المصطفی (خواهران تهران)
۱۰ یادگیری الکترونیکی تخصصی ۲ واحد نظری کارشناسی ارشد آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
۱۱ ارزیابی دانشجو تخصصی ۲ نظری کارشناسی ارشد آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مجازی
۱۲ کاربرد رایانه در آموزش تخصصی  ۱واحد نظري-عملی کارشناسی ارشد آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مجازی

برگزاری کارگاه های آموزشی (Workshops & Lectures)

 
رديف عنوان دوره مدت دوره شرکت کنندگان در دوره محل برگزاری سازمان مجری سال
۱ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه اول البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۶
۲ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه دوم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۶
۳ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه سوم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۶
۴ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه چهارم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۶
۵ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه اول البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۶ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه دوم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۷ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه سوم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۸ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه چهارم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۹ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه پنجم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۱۰ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه ششم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۱۱ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه هفتم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۱۲ سنجش و ارزشیابی آموزشی

۴

ساعت

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه هشتم البرز دانشگاه جامع علمی کاربردی تابستان ۹۵
۱۳ ارزشیابی فعالیت های آموزشی و پژوهشی ۳۲ اساتید دانشگاه هنر تهران دانشگاه هنر تهران تابستان ۹۵
۱۴ طراحی و تولید محتوای الکترونیکی
دوره های برخط آزاد انبوه
(MOOCs)

۲

ساعت

دانشجویان یادگیری الکترونیکی تهران دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران زمستان ۹۴
۱۵ راهبردهای تدریس و یادگیری در موک (MOOCs)

۴

ساعت

جلسه کمیته تخصصی MOOCs ملی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی در دانشکده مجازی تهران دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران زمستان ۹۴
۱۶ واکاوش یادگیری و موکس (learning analytics) ۴ ساعت جلسه کمیته تخصصی MOOCs ملی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی در دانشکده مجازی تهران دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران زمستان ۹۴
۱۷ مهارت های مشاوره انتخاب رشته ۸ ساعت مشاوران تحصیلی تهران موسسه هدایت فرهیختگان جوان تابستان ۹۵
۱۸ چگونه در پنج دقیقه انیمیشن آموزشی بسازیم ۴ ساعت دانشجویان یادگیری الکترونیکی تهران دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران زمستان ۹۶
۱۹ روش ها و فنون تدریس ۱۸ ساعت معلمان مدارس غیرانتفاعی تهران مجتمع آموزشی سوده تابستان ۹۷
۲۰ اصول طراحی و تولید محتوای الکترونیکی اثربخش ۸ ساعت اعضای هیات علمی خوزستان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ۱۹ شهریور ۹۷
۲۱ دوره کاربردی تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار Storyline ۸ ساعت اعضای هیات علمی خوزستان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ۲۰ شهریور ۹۷
۲۲ اصول طراحی و تولید محتوای الکترونیکی اثربخش ۸ ساعت اعضای هیات علمی سمنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۲۴ شهریور ۹۷
۲۳ دوره کاربردی تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار Storyline ۸ ساعت اعضای هیات علمی سمنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۲۵ شهریور ۹۷
۲۴ واکاوی شاخص های ارزیابی کیفیت کتاب درسی ۱ ساعت مدیران و اعضای هیات علمی سازمان مطالعات و تدوین کتب درسی (سمت) تهران پژوهشکده سازمان مطالعات و تدوین کتب درسی ۱۰ مهر ۹۷
۲۵ روش ها و فنون تدریس ۱۸ ساعت معلمان دبیرستان دانا و توانا سیستان و بلوچستان دانشگاه بین المللی چابهار ۱۵ آبان ۹۷
۲۶ ابزارها و تکنیک های تولید Animated Explainer Videos ۸ ساعت مدیران، مسوولین و کارشناسان مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تهران دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۲۲ آبان ۹۷
۲۷ تولید محتوای الکترونیکی با Storyline ۸ ساعت مدیران، مسوولین و کارشناسان مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تهران دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۶ آذر ۹۷
۲۸ تولید محتوای الکترونیکی با Captivate ۸ ساعت مدیران، مسوولین و کارشناسان مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تهران دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۲۰ آذر ۹۷
۲۶ ابزارها و تکنیک های تولید Animated Explainer Videos ۴ ساعت اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور تهران بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی ۱۱ اردیبهشت ۹۸

شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی (Courses and Workshops)

 
رديف عنوان دوره مدت دوره شرکت کنندگان در دوره محل برگزاری سازمان مجری
۱ امداد و کمک های اولیه

۳۲

ساعت

جمعیت

هلال احمر

اردبیل جمعیت هلال احمر استان اردبیل
۲ نیازسنجی آموزشی

۴

ساعت

دانشجویان علوم تربیتی تهران انجمن علمی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
۳ روش ها و فنون تدریس

۱۲

ساعت

اعضا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اردبیل
۴ روش های نوین ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

۱۲

ساعت

اعضا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اردبیل
۵ تحلیل آزمون

۱۲

ساعت

اعضا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اردبیل
۶ دانش پژوهی

۱۲

ساعت

اعضا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اردبیل مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی اردبیل
۷ نگارش و اکسپت مقالات ISI ۸ ساعت دانشجویان و اعضا هیات علمی دانشگاه ها تهران پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران (ایرانداک)
۸ تحلیل آماری با نرم افزار SPSS ۸ ساعت دانشجویان دکتری تهران دانشگاه علامه طباطبایی
۹ Enterprising in Educational Technology Based On E-Learning ۸h The International Workshop Tehran

Allameh Tabataba’i University

۱۸th October 2016

۱۰ کاربرد عظیم داده در محیط یادگیری الکترونیکی ۴ ساعت دانشجویان و اعضا هیات علمی دانشگاه ها تهران دانشگاه تهران – همایش یادگیری الکترونیکی
۱۱ حاکمیت داده بر پژوهش ۴ ساعت دانشجویان و اعضا هیات علمی دانشگاه ها تهران

۱۱/۴/۹۷

پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران (ایرانداک)

۱۲ دوره آموزشی چگونه پروپوزال یک طرح نوآورانه آموزشی را تدوین و داوری کنیم ۳ ماه اعضاء هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تهران

مهر تا آذر ۹۷

دانشگاه علوم پزشکی مجازی – دوره ترکیبی

طرح های پژوهشی

  1. رساله دکتری با عنوان تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی دوره های برخط آزاد انبوه (MOOCs) مبتنی بر نظریه یادگیری ارتباط گرایی در نظام آموزش عالی (۱۳۹۵). دانشگاه علامه طباطبايي. دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي.
  2. پايان‌نامه‌كارشناسي ارشد، تحت عنوان : بررسي تاثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی (e-portfolio) بر نگرش نسبت به امتحان، انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی (۱۳۹۰). دانشگاه علامه طباطبايي. دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي.
  3. پایان نامه کارشناسی، تحت عنوان: بررسی رابطه بین آشنایی با موقعیت رجعی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز (۱۳۸۷). دانشگاه تبریز. دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي.
  4. همكار اول طرح پژوهشی استانی: بررسی میزان آگاهی و به کارگیری روش های نوین تدریس توسط دبیران مدارس متوسطه استان همدان. ( ۱۳۹۱). اداره آموزش و پرورش همدان.
  5. همکار اول طرح پژوهشی درون دانشکده ای با عنوان طراحی برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش ویژه (۱۳۹۴) به شماره قرارداد ۲۷۰۳/ط
  6. همکار اول طرح پژوهشی بررسی آمادگی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در برگزاری دوره های یادگیری الکترونیکی و راهکارهای ارتقای آن (۱۳۹۷) در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل.
  7. مجری طرح تحلیل فرصت­ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی برای نظام تعلیم و تربیت و ارائه الگوی مطلوب برای استفاده بهینه از آن (۱۳۹۷) اندیشکده تعلیم و تربیت.
  8. مجری تدوین کوریکولوم دکتری تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی (۱۳۹۸) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  9. مجری طرح بررسی معیارها، نشانگرها و استانداردهای ارزیابی کیفیت کتاب درسی دانشگاهی و ارائه چارچوبی یکپارچه برای آن (۱۳۹۸). مركز تحقيق و توسعه علوم انساني «سمت»

كتاب ها

  1. طراحی آموزشی موک ها: مبانی، اصول و کاربردها (زیر چاپ)، عیسی رضایی، ریتا مجتهدزاده، دانشگاه علوم پزشکی تهران.
  2. نظریه ارتباط گرایی. (تالیف) فصلی از کتاب مبانی نظری و عملی تکنولوژی آموزشی به ویراستاری حسین زنگنه. ۱۳۹۱٫ تهران. آوای نور
  3. طراحی و تحلیل آزمون‌های چندگزینه‌ای/ تالیف عیسی رضایی، احمد احمدی، اسماعیل فرزانه.‏ تهران: رویه ؛ اردبیل: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل‏، ۱۳۹۳.
  4. سنجش و ارزشیابی در یادگیری الکترونیکی/ مولف حاتمی، جواد؛ رضایی، عیسی؛ مالکی، مائده (۱۳۹۶) ، تهران: دانشگاه تربیت مدرس
  5. کتاب تحلیلی روانشناسی تربیتی(ارشد). (تالیف). ۱۳۹۱٫ تهران:راه
  6. کتاب تحلیلی سنجش و اندازه گیری. (تالیف). ۱۳۹۱٫ تهران:راه
  7. کتاب تحلیلی تکنولوژی آموزشی(ویژه دانشجویان رشته علوم تربیتی)…/مولفان عیسی رضایی ، شبنم نثری. ‏ تهران: انتشارات راه‏‫، ۱۳۹۱.
  8. کتاب تحلیلی روش و فنون تدریس (ویژه دانشجویان رشته علوم‌تربیتی)…/مولفان عیسی رضایی، شبنم نثری. ‏ تهران: انتشارات راه‏‫، ‏‫۱۳۹۱.
  9. رضایی، عیسی، مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی ویژه گروه علوم انسانی ، تهران: علوی فرهیخته، ۱۳۹۳.
  10. کتاب تحلیلی تکنولوژی آموزشی ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مجموعه علوم تربیتی (۱) …‏‫/ مولفین عیسی رضایی، شبنم نثری. ‏ تهران‏‫: انتشارات راه‏‫، ‏‫۱۳۹۲.
  11. رضایی، عیسی. ‏ سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت ویژه گروه علوم انسانی ‏، تهران: علوی فرهیخته، ‏‫۱۳۹۳.
  12. رضایی، عیسی، ‏تکنولوژی آموزشی ویژه گروه علوم انسانی ، ‏ تهران: علوی فرهیخته، ‏‫۱۳۹۳.
  13. ویراستار علمی کتاب «یکی بگه چه رشته ای بخونم؟» (ویژه متوسطه اول) (۱۳۹۴) موسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان.
  14. ویراستاری علمی کتاب «فقط ریاضی ها بخونن» (ویژه انتخاب رشته دانش آموزان ریاضی) (۱۳۹۵) موسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان.
  15. ویراستاری علمی کتاب «فقط تجربی ها بخونن» (ویژه انتخاب رشته دانش آموزان تجربی) (۱۳۹۵) موسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان.
  16. ویراستاری علمی کتاب «فقط انسانی ها بخونن» (ویژه انتخاب رشته دانش آموزان انسانی) (۱۳۹۵) موسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان.
  17. ویراستاری علمی کتاب «راهنمای کاربردی مشاوره شغلی و تحصیلی با تاکید بر سامانه هدایت شغلی و تحصیلی (سامانه هشت)» (۱۳۹۵) موسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان.
  18. ویراستاری علمی کتاب «مدل سازی و هنجاریابی سامانه هشت(هدایت شغلی و تحصیلی) » (۱۳۹۵) موسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان.
  19. ویراستاری علمی کتاب «می‌خواهید در آینده چه کاره شوید؟ راهنمای تصمیم‌گیری شغلی» (۱۳۹۵) موسسه فرهنگی هنری هدایت فرهیختگان جوان.

مقالات پژوهشی

  1. رضایی عیسی، زارعی زوارکی اسماعیل، حاتمی جواد، علی آبادی خدیجه، دلاور علی (۱۳۹۶) تدوین الگوی طراحی آموزشی دوره های برخط آزاد انبوه مبتنی بر نظریه یادگیری ارتباط گرایی . مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد. ۱۲ (۱ و ۲) :۶۵-۸۶ (ISC)
  2. علی دانا ، نسرین ترک، عیسی رضایی (۱۳۹۴) کارپوشه الکترونیکی: ابزاری برای بهبود باورهای انگیزشی دانشجویان. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. دوره ۶، ۱ (پیاپی ۲۱)، پاییز ، صفحه ۱۳۱-۱۴۶
  3. عیسی رضایی، شبنم نثری. دیدگاه دانشجویان کارشناسی درباره نقش و جایگاه کتاب های درسی الکترونیکی در نظام آموزشی ایران.فصلنامه تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، ۱۹ (۲) تابستان ۱۳۹۲، ۲۷۷-۲۸۸  چکيده   مشاهده متن     (ISC)
  4. شبنم نثري ، عيسي رضايي، دكتر محمد آرمند. اصول طراحي و نگارش كتاب هاي درسي الكترونيكي. فصلنامه پژوهش و نگارش كتب دانشگاهي، شماره ۲۵، تابستان ۱۳۹۱   ، ص ۷، مشاهده متن     (ISC)
  5. عيسي رضايي ، شبنم نثري.  جايگاه كتاب هاي درسي الكترونيك در نظام هاي آموزشي، فصلنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، شماره ۱۸، زمستان ۱۳۹۱  صص ۲۶۵-۲۷۳  چکيده   مشاهده متن     (ISC)
  6. اسماعيل زارعي زواركي، عيسي رضایي.تاثير استفاده از كارپوشه الكترونيكي بر نگرش، انگيزش پيشرفت و پيشرفت تحصيلي دانشجويان مركز آموزش الكترونيكي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي، فصلنامه اندازه گيري تربيتي، شماره ۵، بهار و تابستان ۱۳۹۰  ص ۶۷ ،  چکيده   مشاهده متن      (ISC)
  7. عيسي رضایی، شبنم نثري ،دكتر محمد آرمند. نظريه يادگيري ارتباط گرايي و كاربرد آن در طراحي كتاب درسي دانشگاهي، فصلنامه پژوهش و نگارش كتب دانشگاهي، شماره ۲۴، بهار و تابستان ۱۳۹۰  صص ۸۱-۹۴ ، مشاهده متن    (ISC)
  8. عیسی رضائی، محمدرضا نیلی، هاشم فردانش، محمد شاه‌علیزاده. تحليل محتواي كيفي نظريه ارتباط گرايي و ارائه الگوي مفهومي طراحي زيست بوم هاي يادگيري.مجله مديا، شماره ۱۶، بهار ۱۳۹۳  صص ۳۳-۴۵   مشاهده متن    (ISC)
  9. شبنم نثري، دكتر اسمعيل زارعي زواركي، دكتر محمد آرمند، عيسي رضايي. طراحي و توليد كتاب درسي الكترونيكي و بررسي تاثير آن بر يادگيري و نگرش دانشجويان. فصلنامه پژوهش و نگارش كتب دانشگاهي، شماره ۲۷، زمستان ۱۳۹۱  صص ۸۲-۹۸ (ISC)
  10. ندا محمدي، عليرضا عصاره، محمدرضا امام جمعه، عيسي رضايي. تحليل محتواي كتابهاي آموزش هنر دورهي راهنمايي از ديدگاه الگوي خلاقيت گيلفورد. فصلنامه رهبري و مديريت آموزشي، سال هفتم، شماره ۳، پاييز ۱۳۹۲ ص ۹۵ . مشاهده متن 
  11. معصومه حضرتی، عیسی رضایی، اویس وهابزاده. بررسی رابطه ی بین قشر بندی اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور، فصلنامه دانش انتظامی اردبیل ، ۱ دوره اول بهار ۱۳۹۳، ص ۵۰-۶۳ مشاهده متن 
  12. کاظم بنی هاشم، عيسي رضایی، مهدی بدلی، علی دانا. بررسی تاثیر استفاده از یادگیری تلفیقی بر خلاقیت دانشجویان. فصلنامه‌ی علمی- پژوهشی ابتكار و خلاقيت در علوم انساني، سال چهارم، شماره ۱۳، ۱۳۹۳ (ISC)
  13. اسماعیل زارعی زوارکی، عیسی رضایی. مطالعه تطبیقی برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی و آموزش های ویژه در دانشگاه های ایالت متحده و ایران. فصلنامه‌ پژوهش در نظام هاي آموزشي ،سال هشتم، شماره ۲۵، تابستان ۱۳۹۳
  14. عيسي رضایی، شبنم نثري.چارچوبي نظري براي الگوي طراحي آموزشي ارتباط گرا. ماهنامه رشد تكنولوژي آموزشي، سال ۱۳۹۲، شماره ۶، اسفند ۱۳۹۲  ص ۳۶ مشاهده متن 
  15. عيسي رضايي، شبنم نثري. الگويي براي طراحي محتواي الكترونيكي تعاملي و شبيه سازي هاي آموزشي. ماهنامه رشد تكنولوژي آموزشي، سال ۱۳۹۱، شماره ۳، آذر ۱۳۹۱ ص ۲۰ . مشاهده متن 
  16. عیسی رضایی. رویکردهای تدریس و یادگیری در دوره های برخط آزاد انبوه (MOOCs) . بخش اول. خبرنامه انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران (یادا). سال پنجم، شماره دوم، خرداد ماه ۱۳۹۵
  17. عیسی رضایی. رویکردهای تدریس و یادگیری در دوره های برخط آزاد انبوه (MOOCs) . بخش دوم. خبرنامه انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران (یادا). سال پنجم، شماره سوم، خرداد ماه ۱۳۹۵
  18. عیسی رضایی. واکاوش یادگیری و موکس (Learning Analytics and MOOCs ). خبرنامه انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران (یادا). سال ششم، شماره سوم، خرداد ماه ۱۳۹۶
  19. عیسی رضایی. نقش پلتفرم های آموزش آنلاین در موفقیت دوره های برخط آزاد انبوه (MOOCs). فصلنامه فناوری آموزشی، سال دوم، شماره پنجم، تابستان ۱۳۹۶ . صص۴۵-۶۲
  20. عيسي رضایی، شبنم نثري. نظریه یادگیری ارتباط گرایی. نشريه‌ی همگام با جهان آموزش. زمستان ۱۳۸۹٫
  21. عيسي رضایی، شبنم نثري. معرفی نرم افزار شبیه سازی آموزشی SIMQUEST. نشريه‌ی همگام با جهان آموزش. پاییز ۱۳۸۹٫
  22. عيسي رضایی، شبنم نثري. کتاب الکترونیکی، یادگیری و آموزش«راهبردی کارا و اثربخش در خدمت نهادهای نشر و اشاعه دانش در عصر جدید». نشريه‌ی همگام با جهان آموزش. زمستان ۱۳۸۹٫

مقالات انگلیسی

Eisa rezaei, Esmaeil Zaraii Zavaraki, Javad Hatami, Khadijeh Aliabadi and Ali Delavar. The Effect of MOOCs Instructional Design Model-Based on Students’ Learning and Motivation. Man in India. 97 (9): 115-126 (2017)

Rezaei Eisa, aliabadi khadijeh, mohammadi neda, yunesi hemmat. The Impact of Using Rubric in E-Portfolio Assessment on Student Learning and Attitude towards Test. Research Journal of Recent Sciences. 1-7 (2014)

Hengameh Khankhani Zadeh, Hossein Bahari, Eisa Rezaei, Comparing of Thought-Action Fusion (TAF) and Worry between Patients with GAD, OCD diagnosis and Normal group, Journal of Applied Science and Agriculture, 9(6) May 2014, Pages: 2649-2653

Nahid Zarrati, Mohammad Khayer, Eisa Rezaei, Investigating the Relationship between Perfectionism with Medical Students’ Negligence and Mental Health. Journal of Applied Science and Agriculture, 9(4) April 2014, Pages: 1936-1941

Rezaei Eisa, Nasri Shabnam, Allahvir Diyani Khalil, Maleki Fatemeh, Mazbouhi Saeid, Mohammad Shafiei Abdolsaeid. An Evaluation of the Effectiveness of Designing Electronic Textbooks in the Perspective of Higher Education Systems, Journal of Basic and Applied Scientific Research. 2-4 (2013)

مقالات ارائه شده در همايش‌های علمی داخل کشور

  1. نظریه یادگیری ارتباط گرایی: پارادايم جديد براي آموزش علوم و فناوري در قرن ۲۱٫ خلاصه‌ی مقالات همايش بین المللی آموزش علوم و فناوری در جهان اسلام. ۱۹ و ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۰٫ کیش.(پوستر)
  2. شبکه اجتماعی- علمی فرهنگیان بستری برای آفرينش، هم آفرينشي و بازآفرينشي محتوا و ارتقاء علمی معلمان. مجموعه مقالات همایش ملی رسالت معلم در چشم انداز ۷ خرداد ۱۳۹۱٫ بابل: دانشگاه شهید رجائی. (سخنرانی)
  3. بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی با استفاده از کامپیوتر برروی انگیزش شغلی دانشجویان جهاد دانشگاهی شهرهمدان در سال۱۳۹۰٫مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی آموزش. ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱٫ تهران: دانشگاه شهید رجائی. (سخنرانی)
  4. بررسي اثربخشي طراحي كتاب درسي الكترونيكي(طبق الگوي پيشنهادي) بر نگرش. مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی آموزش. ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱٫ تهران: دانشگاه شهید رجائی. (سخنرانی)
  5. شتاب تاثیرات فناوری بر جهان آموزش: وبلاگ به عنوان ابزاری برای آموزش و یادگیری. خلاصه ی مقالات سومین همایش ملی آموزش. ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰٫ تهران: دانشگاه شهید رجائی.(پوستر)
  6. الگویی برای طراحی سیستماتیک انگیزش در محیط های یادگیری. خلاصه ی مقالات سومین همایش ملی آموزش. ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰٫ تهران: دانشگاه شهید رجائی. .(پوستر)
  7. الگوی مفهومی، راهبردی اثربخش برای آموزش و یادگیری. خلاصه ی مقالات سومین همایش ملی آموزش. ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰٫ تهران: دانشگاه شهید رجائی. .(پوستر)
  8. رابطه بین سبک های شناختی (وابسته به زمینه و نابسته به زمینه)و خود پنداره تحصیلی با پیشرفت تحصیلی ، خلاصه ی مقالات اولین همایش ملی روانشناسی تربیتی، ۴ خرداد ۱۳۹۱، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی. .(پوستر)
  9. رابطه سبک تفکر با انگیزش شغلی دانشجویان، خلاصه ی مقالات همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، خوانسار اصفهان، دانشگاه پیام نور.(پوستر)
  10. بررسی رابطه روحیه شغلی مربیان کارآفرینی با انگیزش شغلی دانشجویان، خلاصه ی مقالات همایش ملی شخصیت و زندگی نوین. دانشگاه آزاد واحد سنندج ، ۳ و۴ خرداد ۱۳۹۱٫(پوستر)
  11. آزمايشگاه هاي مجازي (virtual labs) و جايگاه آنها در آموزش میکروبیولوژی، خلاصه ی مقالات همایش ملی آموزش علوم زیستی، اصفهان،۸ شهریور ۱۳۹۱٫(پوستر)
  12. اشیاء یادگیری (learning objects) کلید طلایی آموزش اثربخش میکروبیولوژی، خلاصه ی مقالات همایش ملی آموزش علوم زیستی، اصفهان ، ۸ شهریور (پوستر)
  13. تاثیر تلفیق اصول طراحی آموزشی با امکانات موبایل بر میزان یادگیری واژگان و درک مطلب زبان انگلیسی، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر، ۶ تیر ماه ۱۳۹۳
  14. رویکردهای نوین تحلیل نیاز یادگیرندگان در بستر شبکه های اجتماعی (واکاوی یادگیری، داده کاوی آموزشی و هستان نگاری آموزشی). شبکه های اجتماعی مجازی؛ بستری برای آموزش و یادگیری. دانشگاه علامه طباطبایی،۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (سخنرانی-مقالات برگزیده)
  15. فراگیران عصر شبكه و ضرورت توجه به پارادايم ارتباط‏گرايي در طراحي آموزشي، همایش ملی روانشناسی مدرسه. چاپ در مجموعه مقالات. تهران. دانشگاه علامه طباطبایی، ۹ ابان ۱۳۹۴ (سخنرانی)
  16. رضایی، عیسی. هوشمندجا، منیژه. محمدی، آیین. زارعی زوارکی، اسماعیل (۱۳۹۷) تحلیل نوع شناختی دوره های برخط آزاد انبوه بر اساس دیدگاه پداگوژیک. مجموعه مقالات اولین همایش فناوری آموزشی و محیط های یادگیری. دانشگاه علامه طباطبایی: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ (سخنرانی – مقالات برگزیده)
  17. هوشمندجا، منیژه. رضایی، عیسی. محمدی، آیین. علی آبادی خدیجه (۱۳۹۷) تحلیل تطبیقی الگوها و چارچوب های طراحی یادگیری سیار. مجموعه مقالات اولین همایش فناوری آموزشی و محیط های یادگیری. دانشگاه علامه طباطبایی: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ (پوستر)
  18. زندی، نسرین. رضایی، عیسی (۱۳۹۸) اثربخشی بازی های رایانه ای آموزشی در یادگیری زبان عربی: مرور ادبیات پژوهش. یازدهمین همایش ملی آموزش. ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ (پوستر)

سمت های علمی و اجرایی

ردیف عنوان از سال- تا سال
۱ مدیر گروه فیلم برداری اولین کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفیت آموزش در آموزش عالی ۱۳۸۷
۲ مدیر گروه فیلم برداری نهمین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات برنامه درسی ایران ۱۳۸۸
۳ عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۱۳۹۰ – ۱۳۹۱
۴ مسئول کمیته تکنولوژی آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۱۳۹۰-۱۳۹۱
۵ عضو كميته­ي علمي سیزدهمین همايش کشوری آموزش پزشکی و پنجمین جشنواره شهید مطهری – دانشگاه علوم پزشکی مازندران اردیبهشت ۱۳۹۱
۶ داور فصلنامه علمی و پژوهشی «راهبردهای آموزش» ۱۳۹۰- تاکنون
۷ داور فصلنامه علمی و پژوهشی «مجله ایرانی آموزش پزشکی» ۱۳۹۰- تاکنون
۸ داور فصلنامه علمی و پژوهشی «پژوهش در برنامه ریزی درسی» ۱۳۹۰- تاکنون
۹ سردبیر نشریه همگام با جهان آموزش ۱۳۹۱-۱۳۸۸
۱۰ معاون گروه تولید محتوای الکترونیکی هسته فناوری سمفا ۱۳۹۱-۱۳۹۰
۱۱ عضو سابق گروه تولید محتوای الکترونیکی شرکت منظومه شرق ۱۳۹۱-۱۳۸۸
۱۲ طراح سابق آزمون های آزمایشی موسسه سنجش تکمیلی(اکسین) ۱۳۹۱-۱۳۸۹
۱۳ مدیر تولید محتوای موسسه هدایت فرهیختگان جوان ۱۳۹۳- ۱۳۹۶
۱۴ داور ژورنال Pertanika Journal of Social Sciences & Humanities  (ISI) ۱۳۹۳- تاکنون
۱۵ داور ژورنال   Asian Social Science  (Scopus) ۱۳۹۳- تاکنون
۱۶ داور ژورنال International Education Studies ۱۳۹۳- تاکنون
۱۷ داور علمی همایش ملی شبکه های اجتماعی مجازی بستری برای آموزش و یادگیری – دانشگاه علامه طباطبایی اردیبهشت ۱۳۹۴
۱۸ عضو کمیته علمی فصلنامه پیام فرهیختگان (مجله علمی-تخصصی علوم تربیتی) ۱۳۹۴- تاکنون
۱۹ مدیر طراحی دوره های توانمندسازی مشاوران در حوزه هدایت شغلی و تحصیلی (موسسه فرهیختگان با همکاری سازمان نظام روانشناسی) ۱۳۹۴-۱۳۹۳
۲۰ طراح آموزشی دوره مهارت ها و فنون انتخاب رشته (ویژه مشاوران تحصیلی) در موسسه هدایت فرهیختگان جوان ۱۳۹۵-۱۳۹۴
۲۱ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۶- تاکنون
۲۲ عضو تخصصی سرای اهل قلم ۱۳۹۶- تاکنون
۲۳ عضو پیوسته انجمن تکنولوژی آموزشی ۱۳۹۶- تاکنون
۲۴ عضو کارگروه مطالعات تدوین کتب درسی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها ۱۳۹۶-تاکنون
۲۵ عضو کمیته ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی انجمن یادا ۱۳۹۷-تاکنون
۲۶ عضو پیوسته انجمن یادگیری الکترونیکی ایران ۱۳۹۷- تاکنون
۲۷ مسئول کمیته ارزیابی عملکرد انجمن یادا ۱۳۹۷ – تاکنون
۲۸ عضو کمیته تخصیص امتیاز دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۷-تاکنون
۲۹ داور فصلنامه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی ۱۳۹۷-تاکنون
۳۰ عضو کمیته علمی آرمان (آموزش رایانه ملی انبوه و نوین) ۱۳۹۷- تاکنون
۳۱ داور بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری ۱۳۹۸
۳۲ داور ژورنال Journal of Diabetes & Metabolic Disorders ۱۳۹۸-تاکنون

تولید مالتی مدیا و رسانه‌هاي آموزشي

نام برنامه مرکز یا موسسه سال
تدوين فيلم نهمین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات برنامه درسی ایران مركز تكنولوژي آموزشي دانشگاه تبريز ۱۳۸۸
طراحی و تولید مالتی میدیای تعاملی آموزش اکسل شرکت منظومه شرق ۱۳۸۹
طراحی و ساخت چندرسانه ای آموزشی تاریخ تحلیلی صدر اسلام هسته فناوری سمفا ۱۳۹۰
طراحی و ساخت چندرسانه ای جانوران مهردار(نرم افزار کمک آموزشی علوم دوم ابتدائی) مركز تكنولوژي آموزشي دانشگاه علامه طباطبائی ۱۳۹۰
طراحی و ساخت چندرسانه ای آموزش اکسس به صورت کاملا تعاملی مركز تكنولوژي آموزشي دانشگاه علامه طباطبائی ۱۳۹۰
طراحی و ساخت نرم افزار آموزش ریاضی پایه اول ابتدائی مركز تكنولوژي آموزشي دانشگاه علامه طباطبائی ۱۳۹۰
صداگذاری کتاب الکترونیکی روش ها و فنون تدریس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت) ۱۳۹۰
دوره جامع «مهارت های نگارش و انتشار مقالات علمی» اجرای آزمایشی رساله دکتری در سایت ماورسیتی ۱۳۹۵
واکاوش یادگیری و موکس (Learning Analytics) دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۵
راهبردهای تدریس و یادگیری در موک (MOOCs) دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۵
یادگیری ارتقاء یافته با فناوری  (Technology Enhanced Learning) دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۶
ویدیوهای توضیح دهنده (Explainer Videos) دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۷
مدیریت مراجع و اسناد با نرم افزار  Mendeley دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۷
تولید محتوای آموزشی الکترونیکی با Video Scribe دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۷
تولید محتوای آموزشی الکترونیکی با Adobe Captivate دانشگاه علوم پزشکی مجازی ۱۳۹۸

مهارت‌های کامپیوتری

نام برنامه میزان تسلط گواهی یا مدرک
کپتویت  Adobe Captivate (نرم افزار چندرسانه‌ای ساز) مسلط
استوری لاین  Story Line(نرم افزار چندرسانه‌ای ساز) مسلط
فتوشاپ  Photoshop(نرم افزار گرافیک) مسلط گواهینامه انستیتو ایزایران
مالتی مدیا بیلدر  MMB(نرم افزار چندرسانه‌ای ساز) خوب
ادیوس  Edius (نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم) مسلط
افتر افکت After Effect (نرم افزار ویرایش، تدوین فیلم و جلوه‌های ویژه) مبتدی
پریمایر Premiere (نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم) خوب
ادوبی آدیشن  Adobe Audition (نرم افزار ویرایش صدا) خوب
HTML 5 , CSS 3  ، Web Design Fundamental مسلط گواهینامه انستیتو ایزایران
بهینه سازی سایت / SEO مسلط گواهینامه انستیتو ایزایران
تجارت الکترونیک / E-commerce مسلط گواهینامه انستیتو ایزایران
جاوا اسکریپت / Java script مسلط گواهینامه انستیتو ایزایران
طراحی وب پیشرفته /  Advanced PHP & MY SQL مسلط گواهینامه انستیتو ایزایران
تجارت الکترونیک / E-commerce مسلط گواهینامه انستیتو ایزایران
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی Moodle LMS مسلط
سیستم مدیریت محتوای Word Press مسلط
سیستم مدیریت محتوای Joomla مسلط
نرم افزار SPSS  (نرم افزار تحلیل آماری) مسلط
نرم افزار LISREL  (نرم افزار تحلیل آماری) مسلط
نرم افزار MAXQDA  (نرم افزار تحلیل محتوای کیفی) مسلط
نرم افزار رفرنس نویسی   Mendeley- Endnote مسلط
مجموعه آفیس (PowerPoint, Publisher, Access, Excel, Word) مسلط
زبان برنامه نویسی پایتون (Python) مبتدی
نرم افزارهای کلاس مجازی ازقبیل Adobe Connect مسلط
تصویربرداری و فیلمبرداری حرفه ای مسلط
صداگذاری و میکس حرفه ای محتوای آموزشی مسلط
تدوین و مونتاژ حرفه ای ویدیوهای آموزشی مسلط
عکاسی دیجیتال مسلط

مهارت در زبان خارجي

زبان خارجي خواندن نوشتن شنیدن صحبت کردن گواهی یا مدرک
انگلیسی مسلط متوسط مسلط متوسط MSRT-TOLIMO
فارسی مسلط مسلط مسلط مسلط زبان رسمی
آذری مسلط مسلط مسلط مسلط زبان مادری
عربی متوسط متوسط متوسط مبتدی آموزش رسمی